Audit de marketing

În acest moment oameni de afaceri cum eşti şi tu au nevoie de oameni ca noi mai mult ca oricând. Dacă desfăşori activităţi de marketing iar rezultatele nu sunt cele scontate, soluţia este derularea procesului numit audit de marketing. Acest proces este unul simplu, care nu depăşeşte 2-3 săptămâni şi la final îţi va da răspunsul la următoarele întrebări:

  • cam unde se situează marketingul tău
  • ce cred clienţii despre brandul, produsul ori serviciul tău
  • care este imaginea firmei tale văzută din exterior
  • care sunt tendinţele pieţei în care activezi
  • cum ar trebui organizat activitatea de marketing în cadrul firmei tale
  • care sunt atuurile şi punctele slabe actuale
  • care ar fi paşii de urmat pentru maximizarea rezultatelor

Deasemenea doresc să precizez că la finalul auditului nu vei beneficia de planuri de marketing de urmat timp de 12-16 luni cu multiple strategii şi calculaţii de bugete. Lucrurile se schimbă mult prea repede, ca să ne permitem să ne gândim la ce vom face azi şi ce vom face peste un an.

În schimb, împreună vom creiona o strategie de urmat pe termen scurt. Vom păstra tot ce a funcţionat bine, vom integra în comunicare noile mesaje şi vom utiliza metodele care vor da rezultatele scontate, bazându-ne foarte mult pe ceea ce ne vor spune clienţii tăi. Aici este cheia succesului. Clienţii trebuiesc întrebaţi, ascultaţi şi ţinut cont de ceea ce au ei să spună despre afacerea ta, produsul tău şi brandul tău. Nu contează ce crezi tu despre propria afacere, contează doar ce cred ei!.

Pentru mai multe detalii despre cum se desfăşoară un audit de marketing te rog sa-mi scrii ori suna-mă la 0726-363146.

Pot garanta 3 lucruri: o s-o facem simplu, ieftin şi cu rezultate măsurabile.

Comentariile nu sunt permise.