Câte ceva …

… despre BIAssist și Marketing

despre-biassist

Îmi place ceea ce fac și îmi place la nebunie să fiu curios, şi ceea ce îmi place şi mai mult este să descopăr ce te face pe tine să fii unic, să fii altfel decât concurenţa. Este distractiv de a găsi modul de a comunica acest lucru şi a o pune în practică.

Ce este si mai distractiv. Atunci când telefonul tău sună din partea clienţilor, rulajul îţi creşte, rata de coneversie din potenţiali clienţi în clienţi fideli, deasemenea creşte. De fiecare dată vom ieşi pe piaţă, vom comunica valorile şi unicitatea brandului tău, vom măsura rezultatele, după care vom face reglajele de rigoare şi vom ieşi din nou. Până cînd tu şi brandul tău veţi câştiga !

Dacă produsul tău este mai bun decât marketingul pe care-l ai, brandul tău are nevoie de mine sau de oameni ca mine, iar “noi” avem nevoie de branduri ca al tău ca să putem face ceea ce ne place!

Trimite-mi un email sau sună-mă (mobil: 0726-363146) pentru a programa o întâlnire.

BIAssist este diferit! De ce?

Îmi place să lucrez cu oameni ca tine, cu proprietarii de afaceri mici şi medii, pentru că totul este mai personal. Dacă doreşti să angajezi societatea BIAssist pentru problemele de marketing și de publicitate, mă vei primi pe mine.

Treaba mea nu este de a conduce o firmă de consultanţă! Treaba mea este de a-ţi creşte vânzările şi de a schimba percepţia clienţilor tăi asupra valorilor companiei tale.

În primul rând voi vorbi cu tine, cu angajaţii tăi şi nu în ultimul rând, cu cei mai importanţi oameni din tot acest angrenaj. Adică, cu clienţii tăi.
Mesajul este atuul în orice moment! O broşură sau un catalog updatat, un site ori o prezentare updatată, fără un mesaj nou, care să reflecte interesul clientului asupra produsului tău, este doar o risipă de bani. Azi, mai mult ca oricând trebuie să ţii cont de interesul lor asupra unui produs sau altul şi de obiceiurile actuale în procesul decizional. În nici într-un caz nu trebuie să faci greşeala de a continua în a le comunica ce le-ai comunicat şi cum le-ai comunicat acum un an.

După o primă analiză îţi voi spune adevărul pur fără menanjamente despre afacerea şi marketingul tău. Aşa cum se vede din exterior!  Acest lucru nu îţi va putea “livra” niciodată un angajat, să spunem, de la departamentul de marketing. În primul rând pentru că trebuie să-şi analizeze propria muncă, iar în al doilea rând pentru că probabil trebuie să te critice şi pe tine pentru luarea sau neluarea anumitor decizii, ceea ce este şi mai greu pentru un angajat care îşi doreşte să-şi păstreze jobul. Nu generalizez, dar în majoritatea cazurilor asta se întâmplă. Statistica arată că la companiile mici şi medii acolo unde există un departament de marketing, practic este format dintr-un singur om care ocupă funcţia respectivă fără să aibă cunoştiinţele necesare şi mai ales experienţa de a genera lead-uri şi de a-ţi creşte vânzările! De obicei acest angajat “de la marketing” este fiul contabilei, ori fata unui bun prieten de familie. Nu îţi spun să nu îi angajezi, sau să îi dai afară, dar realitatea este că afacerea ta este într-un fel şi în mâna lor. Nu uita: Clienţii sunt prezentul şi viitorul afacerii tale!

Contactează-mă doar dacă doreşti să-ţi creşti vânzările, să îţi schimbi imaginea companiei tale sau dacă doreşti să afli unde greşeşte “omul tău” de marketing. BIAssist nu este din categoria celor care semnează contracte pentru a-ţi lua banii şi nu este dispus în a te “aplauda” şi în a-ţi spune că totul este OK la tine în firmă. Dacă te decizi de a mă contacta înseamnă că ceva nu merge bine în cadrul firmei tale, aşa că, să fii pregătit pentru un diagnostic real şi dur.

Ştiu că a face un marketing eficient este foarte greu într-o companie mică. Nu pornesc cu vise, că dispui de o sumă cu multe zerouri şi doreşti să mă întrebi cum să-i cheltuieşti :) . Îţi garantez că BIAssist este bun şi în implementare nu numai în a “filozofa” despre marketing şi îţi poate produce minuni chiar şi cu un buget foarte mic.

Clienţii aleg BIAssist în special pentru:

1. Creare şi implementare de strategii noi de marketing. Aceasta este un proces de câteva săptămâni în cadrul căreia voi descoperi ce merge si ce nu merge bine în marketingul companiei tale. Deasemenea voi da răspunsul la cea mai importantă întrebare de care trebuie să ţină cont orice proprietar de business din România: ce cred clienţii despre produsele ori serviciile ce le oferi.

2. Creşterea traficului web şi conversia vizitatorilor în potenţiali clienţi.

3. Director virtual de marketing. Acest serviciu mă va aduce de partea ta şi voi alege pentru tine priorităţile, voi defini mesajul ce vom comunica clienţilor, voi face practic toată treaba de coordonare a marketingului, dar astfel incât să eviţi greşelile care te costă timp şi bani.

4. Branding si reBranding.

5. Social media marketing.

6. Creare de Identitate de Corporaţie

Încercă servciile BIAssist !
Scrie-mi ori sună-mă ( 0726-363146) pentru a discuta despre schimbările pe care trebuie să le faci.

ce îţi ofer

1
Director Virtual de Marketing

Ţi-ar plăcea să angajezi un director de marketing, dar ar costa mult prea mult pe termen lung. Sunt de acord cu tine, dar ce ai zice de un Director Virtual de Marketing la o fracţiune din costul unui angajat permanent …

2
Audit de marketing

În cazul în care în momentul de faţă desfăşori activităţi de marketing, iar rezultatele nu sunt cele scontate, soluţia este derularea procesului numit auditul de marketing. Să nu te gândeşti aici la ceva ce ţine 3-4 luni şi te costă o avere …

3
Strategii de marketing

O afacere de succes nu se clădeşte nici pe vise şi nici pe încercări orbeşti. Poţi încerca, dar s-ar putea să nu îţi iasă. Pentru a avea succes ai nevoie de un marketing puternic şi coerent. În marketing este vorba în a da şansa oamenilor de a afla despre produsele ori servciile pe care le poţi oferi şi în ai convinge pe consumatori de a le cumpăra sau utiliza …

4
Strategii de vânzări

Fără marketing nu ai avea prospectanţi pe care să îi transformi în clienţi, iar fără o strategie şi o tehnică bună de vânzare nu ai reuşi să închei tranzacţiile. Deci ambele sunt la fel de importante pentru succesul afacerii tale. Dacă reuşeşti să combini aceste doua lucruri afacerea ta va creşte, în caz contrar va stagna sau chiar va pierde din cota de piaţă …

5
Managementul campaniilor

Campaniile publicitare sunt partea practică a tot ce înseamna strategii şi planuri de marketing. Tot ce stabilim prin strategii si planuri de marketing le punem în practică prin campaniile publicitare. Campaniile pot avea multe forme dar cele mai importante sunt cele offline şi cele online …

6
Social media marketing

În ziua de azi din toate robinetele posibile şi imposibile curge facebook-ul, twitter-ul şi alte reţele de socializare. Adevărul gol goluţ este că dacă acum 7-8 ani puteai spune că dacă nu eşti pe internet nu exişti, această afirmaţia nu mai e valabilă şi putem spune fără să greşim cu nimic: dacă nu eşti pe reţelele de socializare practic nu exişti pe internet ! …

7
Marketing cu răspuns direct

Este cea mai intersantă forma a marketingului, deoarece trebuie să inducă clientul să reacţioneze: printr-un click pe un newsletter, prin apelarea unui număr de telefon, prin plasarea unei comenzi, etc …

8
Branding şi reBranding

În primul rând. Brandul nu este un logo !
În al doilea rând. Brandul nu este o identitate !
Şi nu în ultimul rând. Brandul nu este un produs !
Dar totuşi ce este ?

9
Identitate de corporaţie

Da ! Se numeşte identitatea de corporaţie şi cu siguranţă după denumire, sună ca şi cum trebuie să fii minim Coca-Cola, Sony, Audi ori Burton ca să ai propria identitate de corporaţie. Nu este nici pe departe aşa …

10
Web developing, SEO şi servicii Google

Mai nou oricine poate avea un website. Mai nou aproape orcine poate crea un site. Dar oare care este scopul unui site ?. Probabil, marea majoritate dintre voi ar spune că scopul unui site este de a prezenta firma, servciile sau produsele ce le comercializează şi să ştie …