Marketing cu răspuns direct

Este cea mai intersantă forma a marketingului, deoarece trebuie să inducă clientul să reacţioneze: printr-un click pe un newsletter, prin apelarea unui număr de telefon, prin plasarea unei comenzi, etc. Business-urile care nu au multe zerouri în cifra de afacere au nevoie de lead-uri şi doar mai apoi de awarness. Afacerile mici şi medii vor rezista pe piaţă doar daca îşi vor vinde produsele azi şi nu peste 6 luni. Asta ştim să facem ! Tu ai nevoie de prospectanţi ?. Eu cred că, da !

E total greşit de a vorbi foarte mult de branding în sus şi în jos, de campanii de awarness atâta vreme cât nu deţii un buget care să poată să susţină un astfel de proces. Aşa că am o propunere, ceva mai la îndemâna tuturor, şi anume: să generăm lead-uri, să transmitem mesajul corect şi dacă o facem cum trebuie încet încet vom putea clădi o imagine şi un mesaj de brand puternic.

Pentru a te putea bate pe piaţă trebuie să îţi alegi vehicule media la care eşti egal cu toţi competitorii tăi şi jucaţi cu toţii cu aceleaşi reguli. De exemplu, utilizând google adwords atât tu cât şi producătorul pietrelor Swarovski veţi primi nici mai mult şi nici mai puţin de 95 de caractere în care să vă “vindeţi”. Aici intervine creativitatea. Ce trebuie pus în cele 95 de caractere astfel incât să genereze lead-uri. Tu ştii ?. Dacă ai încercat şi nu a dat roade nu înseamnă că marketingul direct nu e pentru tine, poate doar nu ai făcut-o deajuns de mult timp sau nu ai făcut-o cum trebuie.

Marketingul cu răspunsul direct este cea mai puţin costisitoare metodă de a genera lead-uri. Daca vrei s-o faci cum trebuie, scrie-mi pe mail ori sună-mă la 0726-363146.

Comentariile nu sunt permise.