Managementul campaniilor de publicitate

Campaniile publicitare sunt partea practică a tot ce înseamna strategii şi planuri de marketing. Tot ce stabilim prin strategii şi planuri de marketing le punem în practică prin campaniile publicitare. Campaniile pot avea multe forme dar cele mai importante sunt cele offline şi cele online.

De o campanie publicitară are nevoie atât o vulcanizare auto cât şi lansarea unui hotel de 5 stele. Diferă doar grupul ţintă, mesajul, vehiculele media utilizate şi cel mai important aspect: bugetul campaniei. Aşa că, să nu te gândeşti că afacerea ta nu are nevoie de campanii de publicitate.

Crearea şi managementul campaniilor publicitare offline

De obicei dacă vorbim de campanii offline vorbim de campanii publictare la care ne folosim de vehiculele media ce nu ţin de mediul online. Defapt vehiculul media utilizat va stabili daca vorbim de o campanie offline sau online. În funcţie de tipul afacerii, în funcţie de grupul ţintă şi nu în ultimul rând în funcţia bugetului disponibil se va alege întodeauna unde, când, cât timp şi cum se va derula campania. La orice campanie este foarte important studiul şi analiza prealabilă. Trebuie să cunoaştem exact nevoile clienţilor, obiceiurile lor, care sunt locurile pe care le frecventează şi pe ce se bazează când optează pentru un produs sau altul.

BIAssist îţi poate furniza toate serviciile de care ai avea tu nevoie, dar întodeuna tu vei decide ce doreşti să contractezi. Îţi pot oferi doar ideea de campanie, sau daca doreşti chiar şi implementarea grafică ori mă putem ocupa şi de implementarea propriu-zisă.

Crearea şi managementul campaniilor publicitare online

Campaniile online joacă un rol important în advertising-ul modern deoarece consumatorul îşi petrece foarte mult timp în faţa calculatorului, iar internetul a devenit cel mai răspândit  şi preferat mijloc de informare. Mai nou chiar şi o achiziţie ce se finalizează în offline este decisă tot pe online. Iată un exemplu simplu şi elocvent: înainte de a-mi achiziţiona noua maşină (marca X model Y) cu siguranţă că voi citi în prealabil zeci de articole pe internet, voi face comparaţii de dotări şi preţ cu alte mărci din aceaşi clasă tot pe internet şi nu în ultimul rând voi verifica în care showroom aş putea primi discount-ul cel mai mare. Tu nu ai face la fel ?.

Online-ul ne dă posibilitatea ca să facem campanii foarte bine targetate, ceea ce offline-ul nu n-il oferă. De exemplu: putem derula o campanie PPC (pay-per-click) cu noul Gillette Mach10 pe site-urile destinate bărbaţilor, dar nu putem afişa un banner 6×4 pe str. Ion Moş Ion Roată nr. 10 la care să se uite în proporţie de 90% bărbaţii. Când vorbim de offline trebuie să uităm de faptul că totul e controlabil, iar la online e fix invers. Campaniile online şi internetul ca şi mediu de comunicare ne oferă o sumedenie de facilităţi: ne putem urma clienţii pe bloguri, pe reţelele de socializare şi pe forumuri, putem fii printre ei, iar ei pot fii în contact cu noi şi cu produslele ori servciile noastre pe care le promovăm. Campaniile publicitare cu comunicare bidirecţională este cheia succesului în marketingul modern.

Dacă doreşti să demarezi o campanie offline sau online ori vrei mai multe informaţii referitor la managementul campaniilor, sună la 0726-363146 sau scrie un email.

Comentariile nu sunt permise.