Web developing, SEO şi servicii Google

Mai nou oricine poate avea un website. Mai nou aproape oricine poate crea un site. Dar oare care este scopul unui site ?. Probabil, marea majoritate dintre voi ar spune că scopul unui site este de a prezenta firma, servciile sau produsele ce le comercializează şi să ştie clientul unde şi cum să te contacteze. Până aici totul este foarte clar şi corect. Dar oare asta ar trebui să fie scopul unui site. Eu aş spune că nu !. Scopul unui site este de a genera trafic, iar datorită conţinutului de a transforma vizitatorii în clienţi, în clienţi platnici !. Pentru asta ai nevoie de ceva mai mult decât de un dezvoltator (programator) de site-uri!.

Un site bine realizat nu este acela care arată doar bine, este plin de animaţii şi mişcări sau conţine poze de nota 10, ci acela care îţi generează trafic targetat, iar pentru asta ai nevoie de cineva cu experienţă cine ştie să îţi conceapă site-ul, ştie ce să-i ceară webdesigner-ului şi programatorului şi nu în ultimul rând să-ţi “scrie” site-ul !. Motoarele de căutare te vor găsi ori nu, te vor afişa pe pagina 2 sau 18 în funcţie de conţinutul site-lui. Aici intervine SEO-ul.

Serach Engine Optimization a.k.a. SEO

În zilele noastre un specialist în SEO (optimizare pt. motoarele de căutare) este o combinaţie între un copywriter, web designer, implementator, marketer, om de publicitate, analist şi antreprenor în acelaşi timp. E greu de găsit dar nu imposibil.

Înainte de a-ţi lansa pe internet un produs ori serviciu ai nevoie de un aşa numit search – friendly site, adică să fie “bun prieten” cu motoarele de căutare, altfel nu ai nici o şansă. Adică ai, dar asta înseamnă un buget cu multe zerouri, aşa că mai bine investeşti un pic mai mult în optimizarea site-lui decât să dai banii pe promovare plătită. SEO-ul este mix-ul perfect între artă şi tehnică în dezvoltarea unei pagini web astfel încât să fie cât mai atractiv pentru motoarele de căutare.

Dacă nu ai încă un site ori site-ul actual nu are traficul pe care-l doreşti sună la 0726-363146 ori scrie pe mail.

Servicii Google

servicii-google-adwords-adsense-analytics-biassist

 

Google are o sumedenie de servicii şi aplicaţii pe care le găseşti aici http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Google_products dar cele de care sigur ai nevoie în promovarea afacerii tale sunt următoarele:

  • Google Analytics
  • Google Adwords
  • Google Webmaster
  • Google Adsense

Ce este Google Analytics ?

Analytics-ul este o unealtă gratuită din partea Google ce te ajută să accesezi diferite informaţii în ceea ce priveşte site-ul tău. Îţi poate furniza informaţii detaliate despre traficul site-lui, comportamentul vizitatorilor, care au fost paginile cele mai vizitate, care este timpul mediu petrecut de un vizitator pe site, etc. Deasemenea îţi poate furniza informaţii în legătură cu secţiunile site-lui care merită dezvoltate în continuare deoarece au adus cel mai mare venit. Acest lucru este posibil prin integrarea platformei Adwords în Google Analytics.

Ce este Google Adwords şi cum funcţionează ?

Google Adwords este un serviciu de publicitate contextuală ce îţi oferă posibilitatea de a-ţi promova afacerea pe site-urile din reţeaua Google. Atunci când cineva foloseşte un cuvânt cheie în Google va primi o serie de rezultate, iar în funcţie de setările tale Adwords acest cuvânt cheie tastat de un anumit utilizator îţi poate declanşa anunţul tău publicitar ce va fi afişat lângă rezultatele afişate în mod gratuit. În acest moment încă nu plăteşti nimic doar atunci când un utilizator va da click pe anunţ şi va ajunge pe site-ul tău. De ce nu ne enervează aceste reclame plătite să zicem faţă de reclamele TV. Pentru că stând în faţa televizorului suntem obligaţi să ne uităm de la reclamele de detergenţi până la reclamele cu noul Audi A8, chiar dacă pe noi ne-ar interesa doar cele care prezintă şampoanele anti-mătreaţă. Pentru că Adwords-ul funcţionează total altfel şi anume: dacă un utilizator va tasta  “sampon antimătreaţă” pe lângă rezultatele gratuite vor apărea anunţurile plătite ce ţin de domeniul “şampoanelor şi a problemelor de mătreaţă”. Nu crezi, încercă !. Mai pe scurt, reclamele sunt adaptate nevoilor clientului, adică celui care caută ceva anume. Cele mai mari atuuri ale Adwords-ul sunt: RELEVANŢA anunţurilor, CONTROLUL total, MĂSURABILITATE la milimetru, RAPIDITATE şi FLEXIBILITATE şi nu în ultimul rând PLATA LA REZULTAT !.

Ce este Google Webmaster ?

Webmaster-ul este cea mai bună unealtă din partea Google şi se adresează acelor persoane care monitorizează performanţele unui site în motorul de căutare Google. Acest tool înglobează mai multe aplicaţii ce ne ţin la curent la numărul de pagini indexate, backlink-urile, timpul de încărcare şi altele. Ce e de reţinut, că toate aceste informaţii ce le poţi afla cu ajutorul webmasterului te va ajută în a lua decizia corectă în ceea ce priveşte dezvoltarea site-lui tău.

Ce este Google Adsense ?

Adsense este un serviciu gratuit marca Google cu ajutorul căreia poţi afişa reclame relevante pe site-ul tău, iar de fiecare dată când cineva va da click pe una din aceste reclamele afişate, tu vei câştiga bani. Reclame relevante înseamnă că dacă site-ul tău este din domeniul auto, reclamele afişate de Google pe site-ul tău vor fi din acelaşi domeniu în care activezi si tu sau unul asemănător. Adsense-ul îţi poate aduce bani doar dacă site-ul tău are trafic, conţinutul este interesant din punctul de vedere Google şi este search friendly.

În cazul în care ai un site, dar “roadele” site-lui încă le aştepţi înseamnă că ceva nu funcţionează cum trebuie.
Avem două propuneri pentru tine şi anume:

  • 1. îţi configurăm toate aceste unelte pentru tine şi îţi explicăm cum să le foloseşti şi ce ai de făcut pentru optimizarea site-lui tău
  • 2. ne angajezi şi facem noi toată treaba pentru tine

Indiferent pentru ce variantă optezi, scrie ori sună la numărul de telefon 0726-363146.

Comentariile nu sunt permise.